Preview

Statistics and Economics

Advanced search

MAIN AREAS OF RESEARCH STAFF AS PROPERTY MARKETING

https://doi.org/10.21686/2500-3925-2015-2-68-71

Abstract

The article explains the concept of theobject of marketing, marketing personnel, as a form of marketing. The types of elasticity, the main factors affecting the elasticity of the staff also identifi ed key issues for the analysis of staff loyalty as one of the objects of marketing.

About the Author

Svetlana Yu. Kazantsevа
Moscow StateUniversity Economics, Statistics and Informatics (MESI)
Russian Federation


References

1. http://www.grandars.ru/student/ marketing/marketing.html (датаобращения - 08.07.2014)

2. Казанцева С.Ю. Эластичность как интегральный показатель оценки зависимостей в социальноэкономических процессах. Наука и образование в ХХI веке: сборник научныхтрудовпоматериаламМеждународной научно-практической конференции 30 сентября 2013 г.: в 34 частях. Часть4; М-вообр. инауки РФ. Тамбов: Изд-во ТРОО «БизнесНаука-Общество», 2013. 165 с.

3. КазанцеваС.Ю. Эластичность в системе маркетинга персонала. Материалы конференции. Международная научно-практическая конференция «Ценности и интересы современного общества». Часть 2 // Московский государственный университет экономики, статистики иинформатики - М.:МЭСИ, 2013. - 322 с.

4. http://planetahr.ru/publication/8016 (date of access - 06.07.2014)

5. http://www.gazprom.ru/about/ today/ (date of access - 07/09/2014)

6. http://www.profile.ru/ekonomika/item/53032-items_22359 (date of access - 09/07/2014)

7. http://www.hyundai.kz/ about/values.php (date of access - 09/07/2014)

8. http://alfaseminar.ru/strategicheskie_celi._derevo_celey (date of access - 09/07/2014)

9. http://planetahr.ru/publication/8169 (date accessed 06.07.2014)

10. http://planetahr.ru/publication/6878 (date of access - 07/09/2014)

11. http: //powerbranding.ru/marketing-research/main-methods/ (date of access - 07/09/2014)

12. http://planetahr.ru/publication/8170 (date of access - 06.07.2014)

13. http://www.grandars.ru/student/ marketing/marketing.html (date of access - 07/08/2014)

14. Kazantsevа S.Y. Flexibility as an integral indicator of dependency evaluation in social and economic processes. Nauka i obrazovanie v HHI veke: sbornik nauchnyh trudov po materialam Mezhdunarodnoj nauchno-prakticheskoj konferencii 30 sentyabrya 2013 g.: v 34 chastyah. Chast 4; M-vo obr. i nauki RF. Tambov: Izd-vo TROO «Biznes-Nauka-Obshchestvo», 2013. 165 s.

15. Kazantsevа S.Y. Flexibility in the marketing staff. Proceedings of the conference. Materialy konferencii. Mezhdunarodnaya nauchno-prakticheskaya konferenciya «Cennosti i interesy sovremennogo obshchestva». Chast 2 // Moskovskij gosudarstvennyj universitet ekonomiki, statistiki i informatiki - M.:MESI, 2013. - 322 s.

16. http://planetahr.ru/publication/8016 (date of access - 06.07.2014)

17. http://www.gazprom.ru/about/ today/ (date of access - 07/09/2014)

18. http://www.profile.ru/ekonomika/item/53032-items_22359 (date of access - 09/07/2014)

19. http://www.hyundai.kz/ about/values.php (date of access - 09/07/2014)

20. http://alfaseminar.ru/strategicheskie_celi._derevo_celey (date of access - 09/07/2014)

21. http://planetahr.ru/publication/8169 (date accessed 06.07.2014)

22. http://planetahr.ru/publication/6878 (date of access - 07/09/2014)

23. http: //powerbranding.ru/marketing-research/main-methods/ (date of access - 07/09/2014)

24. http://planetahr.ru/publication/8170 (date of access - 06.07.2014)


Review

For citations:


Kazantsevа S.Yu. MAIN AREAS OF RESEARCH STAFF AS PROPERTY MARKETING. Statistics and Economics. 2015;(2):68-71. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2015-2-68-71

Views: 609


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2500-3925 (Print)