THE FEATURES OF INNOVATIVE ACTIVITY UNDER THE OPEN INNOVATION MODEL
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-6-99-100
Abstract
About the Author
Julia P. KulikovaRussian Federation
References
1. Гончаров В.В. Руководство для высшего управленческого персонала: в 2х томах. Том 2. - М.: МНИИПУ, 2011
2. Матковская Я.С. Маркетинг коммерциализации рыночных инноваций: теория и методология/ автореф. дис. на соиск. д.э.н. Ростов-на-Дону, 2010
3. Модернизация России: социально-экономический и технологический аспект: Учебное пособие / Максимцев И.А., Плещиц С.Г., Иноземцев Ю.П., Черняев О.В., Серба В.Я., Мармышева Л.Н., Дунаев С.А., Воловода А.В.; общая редакция И.А. Максимцева. - СПбГУЭФ.: Изд-во СПбГУЭФ, 2008.- 150 с
4. Наумов В.Н. Маркетинг доверия: теория, стратегии, практика // Маркетинг и маркетинговые исследования, 2010, №2 (86), с. 98-108
5. Татаренко В.Н. Новая рыночная философия: парадигма взаимодействия и маркетинг влияния. // Маркетинг взаимодействия: монография СПб.: СПбГУЭФ, 2009
6. Kevin Blackwell, David Fazzina. Open innovation: facts, fiction, and future// [Электронный ресурс] URL: http://www.innovationmanagement.se/wp-content /uploads/2012/12/Open-Innovation-Nerac.pdf
7. Glassman B., Walton Ab. OPEN Innovation’s Common Issues and Potential Roadblocks. [Электронный ресурс]. URL: http://www.jpb.com /creative /OpenInnovation IssuesRoadblocks.pdf
8. Goncharov V.V. Guidance for senior management personnel: in 2 volumes. Volume 2 - M.: MNIIPU, 2011
9. Matkovskaja Y.S. Marketing commercialization of market innovation: Theory and Methodology / avtoref. dis. na soisk. d.e.n. Rostov-na-Donu, 2010
10. Modernization of Russia: socio-economic and technological aspect: Textbook / Maksimtsev I.A. Pleschits S.G., Inozemtzev Y.P. Chemyaev O.V., Serbia V.Y., Marmysheva L.N., Dounaev S.A., Volovod A.V., Maksimtseva I.A.- SPbGUEF.: Izd-vo SPbGUEF, 2008.- 150 s
11. Naumov V.N. Marketing trust: Theory, Strategy, Practice // Marketing i marketingovye issledovaniya, 2010, №2 (86), s. 98-108
12. Tatarenko V.N. New market philosophy: the paradigm of interaction and influence marketing// Marketing vzaimodejstviya: monografiya SPb.: SPbGUEF, 2009
13. Kevin Blackwell, David Fazzina. Open innovation: facts, fiction, and future // [electronic resource] URL: http://www.innovationmanagement.se/wp-content /uploads/2012/12/Open-Innovation-Nerac.pdf
14. Glassman B., Walton Ab. OPEN Innovation’s Common Issues and Potential Roadblocks. [Electronic resource]. URL: http://www.jpb.com / creative / OpenInnovation IssuesRoadblocks.pdf
Review
For citations:
Kulikova J.P. THE FEATURES OF INNOVATIVE ACTIVITY UNDER THE OPEN INNOVATION MODEL. Statistics and Economics. 2014;(6):99-100. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-6-99-100