CREATIVE THINKING IN INNOVATION PROCESS DEVELOPMENT STRATEGY
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-6 (2)-314-317
Abstract
Keywords
About the Author
Yuri N. LapyginRussian Federation
References
1. Информационный взрыв. - URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/ Информационный_взрыв/
2. Де Боно Э. Почему мы такие тупые? - СПб.: Питер, 2009. - 128 с
3. Бернс Г. Разрушители стереотипов: Когдаикакможноразрушать общепринятые правила и выходить победителем. - М.: Альпина Бизнес Букс, 2009. - 249 с
4. БаркерДж. Парадигмымышления: Как увидеть новое и преуспеть вменяющемсямире/ ДжоэлБаркер; Пер. с англ. - М.: Альпина Бизнес Брукс, 2007
5. Роу А.Дж. Креативное мышление. - М.: НТ Пресс, 2007. - 176 с. - С. 44
6. Микалко М. Взламывая стереотипы. 9 стратегий креативного гения. - СПб.: Питер, 2009. - 352 с
7. ЛапыгинЮ.Н. Стратегический менеджмент. - М.: Инфра-М, 2014. - 208 с. - С. 94
8. Лапыгин Ю.Н. Системное решениепроблем. - М.: Эксмо, 2008. - с. 336
9. Information explosion. - URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/ Информационный_взрыв/
10. De Bono E. Why are we so stupid ? - SPb .: Peter, 2009. - 128 p
11. G. Burns Destroyers of stereotypes: When and how can destroy conventional rules and go out a winner. - M.: Alpina Business Books, 2009. - 249 p
12. J. Barker. Paradigms of thinking: How to see new and succeed in a changing world / Joel Barker; Per. from English. - M.: Alpina Business Brooks, 2007
13. A.J. Rowe Creative thinking. - M.: NT Press, 2007. - 176 p. - C. 44
14. Mikalko M. Breaking stereotypes. 9 strategies for creative genius. - SPb .: Piter, 2009. - 352 p
15. Lapygin Y.N. Strategic Management. - M.: Infra-M, 2014. - 208 p. - P. 94
16. Lapygin Y.N. System solution of problems. - M.: Eksmo, 2008. - p. 336
Review
For citations:
Lapygin Yu.N. CREATIVE THINKING IN INNOVATION PROCESS DEVELOPMENT STRATEGY. Statistics and Economics. 2014;(6 (2)):314-317. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-6 (2)-314-317