DEMAND ILLUSION AS A WAY TO REDUCE COSTS
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-1-124-127
Abstract
About the Authors
Kirill N. SosnovskijRussian Federation
Alexander Yu. Sulimov
Russian Federation
References
1. Григорян С. Журнал «Практический маркетинг» - 2001. - №7;
2. Семин O.A. Сервис в торговле, книга вторая: Искусство торговать или секреты мерчендайзинга - М.: Дело и Сервис, 2007;
3. Киселев В.М. Визуальный мерчендайзинг: теория и практика визуальных коммуникаций в товаропроводящих каналах - М.: Кузбассвузиздат, 2007;
4. Сосновский К.Н., Сулимов А.Ю. Method illusions of demand as a tool to influence consumer psychology // Инновации и инвестиции - 2013. - №8;
5. http://vitrinistika.ru/
6. http://ecouniver.com/3503-rynochnaya-vlast-pokupatelej-potrebnost.html
7. Grigoryan S. Zhurnal «Practical marketing» - 2001. - №7
8. Semin O.A. Service in trade, the book the second: Art to trade or merchandising secrets - M.: Delo i Servis, 2007
9. Kiselev V.M. Visual merchandising: the theory and practice of visual communications in commodity distribution channels - M.: Kuzbassvuzizdat, 2007
10. Sosnovskij K.N., Sulimov A.Yu. Method illusions of demand as a tool to influence consumer psychology // Innovacii i investicii - 2013. - №8
11. http://vitrinistika.ru/
12. http://ecouniver.com/3503-rynochnaya-vlast-pokupatelej-potrebnost.html
Review
For citations:
Sosnovskij K.N., Sulimov A.Yu. DEMAND ILLUSION AS A WAY TO REDUCE COSTS. Statistics and Economics. 2014;(1):124-127. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-1-124-127