VARIANTS AND ACTIVITY PHASES OF MANAGEMENT SYSTEM OF ENTERPRISES PRODUCT POLICY
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-6-60-64
Abstract
References
1. Deming, W.E. (1986), Out of the Crisis, Cambridge, MA 02139: MIT Press.
2. Liker, J.K. (2004), The Toyota way: 14 Management principles from the world’s greatest manufacturer, New York: McGraw-Hill.
3. Bowersox, D.J., D.J. Closs, and T.P. Stank (2000), “Ten mega-trends that will revolutionize supply chain logistics,” Journal of Business Logistics, Vol. 21, No. 2, pp. 1-16.
4. Аникин Б.А., Тяпухин А.П. Коммерческая логистика: учебник. - М.: Изд-во «Проспект», ТД «Велби», 2005. - 432 с.
5. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия: учебник для вузов. - М.: ИНФРА-М, 2001. - 710 с.
6. Литвиненко С. В. Моделирование гибкой товарной политики в системе управления маркетингом: Дис.. канд. экон. наук: 08.03.02 / Донецкий национальный ун-т. - Донецк, 2001. - 153 с.
7. Ткаченко Н. Проблемы формирования маркетинговой товарной политики предприятия // Маркетинг и реклама. - 2007. - № 1. - С. 16-19.
8. Фирсенко С.С., Щербенко Е.В. Товарная политика предприятия: учебное пособие: Красноярск: Краснояр. гос. торг.-экон. ин-тут, 2008. - 278 с.
9. Шереметьева Е.Н., Степанова Т.Е. Товарная политика розничного торгового предприятия // Российское предпринимательство. - 2003. - № 3 (39). - С. 38-43.
10. Шмидт Ю.Д., Романов И.М., Веселов А.И. Комплексный подход к оценке товарной политики предприятий // Экономический анализ: теория и практика, №22, август 2009 г. - 16 с.
11. Deming, W.E. (1986), Out of the Crisis, Cambridge, MA 02139: MIT Press.
12. Liker, J.K. (2004), The Toyota way: 14 Management principles from the world’s greatest manufacturer, New York: McGraw-Hill.
13. Bowersox, D.J., D.J. Closs, and T.P. Stank (2000), “Ten mega-trends that will revolutionize supply chain logistics,” Journal of Business Logistics, Vol. 21, No. 2, pp. 1-16.
14. Anikin B.А., Tyapukhin А.P. Commercial logistics: the textbook. - М.: «Prospekt», ТD «Velbi», 2005. - 432 p.
15. Assel G. Marketing: principles and strategy: the textbook. - М.: INFRA-М, 2001. - 710 p.
16. Litvinenko S. V. Modeling of the flexible trade policy in marketing management: Dis. kand. econ. nauk: 08.03.02 / Donetskiy nationalny un-t. - Donetsk, 2001. - 153 p.
17. Tkachenko N. Formation of the enterprises marketing trade policy.// Marketing i reklama. - 2007. - № 1. - pp. 16-19.
18. Firsenko S.S., Shcherbenko Е.V.Trade policy of the enterprise: the textbook: Krasnoyarsk: Krasnoyar. gos. torg.-econ. in-tut, 2008. - 278 p.
19. Sheremeteva Е.N., Stepanova Т.Е. Trade policy of the retail enterprise// Rossiyskoe predprinimatelstvo. - 2003. - № 3 (39). - pp. 38-43.
20. Shmidt Y.D., Romanov I.М., Veselov А.I. Complex approach to estimation of enterprises trade policy // Economicheskiy analiz: teoriya i praktika, №22, avgust 2009 g. - 16 p.
Review
For citations:
Lyndin D.I. VARIANTS AND ACTIVITY PHASES OF MANAGEMENT SYSTEM OF ENTERPRISES PRODUCT POLICY. Statistics and Economics. 2013;(6):60-64. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-6-60-64