ONE APPROACH TO ASSESSING THE SIZE AND CAPACITY OF THE MARKET
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-6-52-55
Abstract
Keywords
About the Author
Anatoly V. KorotkovRussian Federation
References
1. Беляевский И.К. Статистика в маркетинге // Вопросы статистики, №9/2013, с. 21.
2. Коротков А.В. Маркетинговые исследования: учебник для бакалавров. - М.: Юрайт, 2012. - 591 с.
3. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. Божук С.Г. - СПб.: Питер, 2006. - 464 с.
4. Belyaevsky I.K. Statistics in marketing // Voprosy statistiki, №9/2013, c. 21.
5. Korotkov A.V. Marketing research: a textbook for undergraduate students. - M: Yurayt, 2012. - 591 p.
6. Kotler F. Marketing management. Ekspress-kurs. 2-e izd. / Per. s angl. pod red. Bozhuk S.G. - SPb.: Peter, 2006. - 464 s.
Review
For citations:
Korotkov A.V. ONE APPROACH TO ASSESSING THE SIZE AND CAPACITY OF THE MARKET. Statistics and Economics. 2013;(6):52-55. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-6-52-55