MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS OF CONSUMERS’ PREFERENCE AT THE RUSSIAN MARKET OF CULTURED MILK PRODUCT
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-4-159-162
Abstract
About the Author
Lyubov V. RuchinskayaRussian Federation
References
1. Россия в цифрах. 2011. Краткий стат.сб. / Росстат. - М., 2011. - 580 с.
2. Российский союз предприятий молочной отрасли, Текущая ситуация в молочной отрасли мира и Российской Федерации. - 2011.
3. Официальный портал Министерства сельского хозяйства РФ. Режим доступа: http://www.mcx.ru/
4. Российской академии медицинских наук научно-исследовательского института питания РАМН. Режим доступа: http://ion.ru/
5. Барон Дж. Эффективная сегментация. // Маркетинг и маркетинговые исследования, №4 (40), август 2002.
6. Плюта В. Современный многомерный анализ в экономических исследованиях. - М: Статистика, 1980.
7. Russia in figures. 2011. Short stat.sb. / Rosstat. - M, 2011. - 580 pages.
8. The Russian union of the enterprises of dairy branch, the Current situation in dairy branch of the world and the Russian Federation. - 2011.
9. Official portal of the Ministry of Agriculture of the Russian Federation. Access mode: http://www.mcx.ru/
10. Russian academy of medical sciences of research institute of a food of the Russian Academy of Medical Science. Access mode: http://ion.ru/
11. Baron Dzh. Effective segmentation. // Marketing and market researches, No. 4 (40), August 2002.
12. Plyuta V. The modern multidimensional analysis in economic researches. - М: Statistics, 1980.
Review
For citations:
Ruchinskaya L.V. MULTIVARIATE STATISTICAL ANALYSIS OF CONSUMERS’ PREFERENCE AT THE RUSSIAN MARKET OF CULTURED MILK PRODUCT. Statistics and Economics. 2013;(4):159-162. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-4-159-162