FEATURES OF MARKETING POLICY OF THE COMPANIES IN THE MARKET OF CONSULTING SERVICES
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-3-89-92
Abstract
About the Author
Timur A. TultaevRussian Federation
References
1. McKinsey&Company. Официальный сайт - URL: http://www.mckinsey.com.
2. Иванов М.С., Фербер М.В. Руководство по маркетингу консалтинговых услуг - Москва: Альпина Паблишер, 2003.
3. Майдебура Е.В. Маркетинг услуг. - Киев: ВИРА-Р, 2003.
4. Тультаев Т.А. Маркетинг услуг. - Москва: Инфра-М, 2012.
5. Тультаев Т.А. Организация маркетинговой деятельности в сфере оказания аудиторских услуг - Москва: Экономика, статистика и информатика. Вестник УМО. № 4. 2012.
6. McKinsey&Company. Official site. - URL: http://www.mckinsey.com.
7. Ivanov M.S., Ferber M.V. The guide of marketing of consulting services - Moscow: Alpina Publisher, 2003.
8. Maydebura E.V. Marketing of services. Kyiv: VIRA-R, 2003.
9. Tultaev T.A. Services Marketing. - Moscow: Infra-M, 2012.
10. Tultaev T.A. Marketing organization at enterprises of the audit sphere. - Moscow: «Economics, Statistics and Informatics. Bulletin UMO» №4, 2012.
Review
For citations:
Tultaev T.A. FEATURES OF MARKETING POLICY OF THE COMPANIES IN THE MARKET OF CONSULTING SERVICES. Statistics and Economics. 2013;(3):89-92. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-3-89-92