Preview

Statistics and Economics

Advanced search

BILLING IS A DEVELOPING MEANS OF BRANDS PROMOTION

https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-1-149-153

About the Authors

Vladimir A. Polyakov
Tula branch of Financial University under the Government of the Russian Federation
Russian Federation


Andrey A. Romanov
Eurasian Open Institute
Russian Federation


References

1. Синяева И.М., Поляков В.А., Земляк С.В. Основы маркетинга: Практикум / Под ред. проф. Д.М. Дайитбегова, проф. И.М. Синяевой [и др.]. - М.: Вузовский учебник, 2007. - 365 с.

2. Романов А.А., Полякова О.В. Использование механизмов маркетинговых коммуникаций в управлении спросом. // Экономическая Теория, Анализ, Практика. Экономика рекламы, маркетинг. № 1, 2011. - С.24.

3. Романов А.А., Синяева И.М., Поляков В.А. Маркетинговые коммуникации: Учебник. - М.: Вузовский учебник: ИНФРА-М, 2011. - 384 с.

4. Полякова О.В. Рекламные технологии как инструментарий маркетинга продвижения // Изв. ТулГУ. Экономические и юридические науки. - Вып. 1. - Ч. I. -Тула: Изд-во ТулГУ, 2012. - 0,52 п.л.

5. Поляков В.А., Романов А.Н. Рекламный менеджмент: Учебное пособие. - М.: КУРС: ИНФРА-М, 2012. - 352 с.

6. Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия. -Минск: ООО «Новое знание», 2000.

7. http://www.advertology.ru/index.p

8. Весы для партнера. http://www.klerk.ru/

9. http://www.gtmarket.ru

10. Sinyaeva I.M., Polyakov V.A., Zemlyak S.V. Principles of Marketing: Workshop / Pod red. prof. D.M. Dayitbegova, prof. I.M. Sinyaevoy [i dr.]. -M.: Vuzovskiy uchebnik, 2007. - 365 s.

11. Romanov A.A., Polyakova O.V. Using the mechanisms of marketing communications in demand management. // Ekonomicheskaya Teoriya, Analiz, Praktika. Ekonomika reklamy, marketing. № 1, 2011. - S.24.

12. Romanov A.A., Sinyaeva I.M., Polyakov V.A. VA Marketing Communications: Textbook. - M.: Vuzovskiy uchebnik: INFRA-M, 2011. - 384 s.

13. Polyakova O.V. Advertising technology as a tool of marketing promotion // Izv. TulGU. Ekonomicheskie i yuridicheskie nauki. - Vyp. 1. - Ch. I. -Tula: Izd-vo TulGU, 2012. - 0,52 p.l.

14. Polyakov V.A., Romanov A.N. Advertising management: the manual. - M.: KURS: INFRA-M, 2012. - 352 s.

15. Savickaya G.V. Analysis of the business enterprise. - Minsk: OOO «Novoe znanie», 2000.

16. http://www.advertology.ru/index.p

17. Libra for a partner. http://www.klerk.ru/

18. http://www.gtmarket.ru


Review

For citations:


Polyakov V.A., Romanov A.A. BILLING IS A DEVELOPING MEANS OF BRANDS PROMOTION. Statistics and Economics. 2013;(1):149-153. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-1-149-153

Views: 529


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2500-3925 (Print)