PERFECT DEMAND ILLUSION
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2015-3-130-131
Abstract
References
1. Сулимов А.Ю. Внедрение методики «Иллюзия спроса» как механизм повышения конкурентоспособности магазинов сети ритейл // Инновации и инвестиции. 2014. № 4. С. 185.
2. СулимовА.Ю. Методика «Иллюзияспроса» как способ сокращения издержек предприятия розничной торговли / Сулимов А.Ю., Сосновский К.Н. // Экономика, статистикаиинформатика. ВестникУМО. 2014. №1. С. 125.
3. Александр Туляков. Золотые правила визуального мерчандайзинга. 2011. URL:http:// vitrinistika.ru/visual-merchandising/ zolotye-pravila-vizualnogomerchandajzinga/
4. URL:http://pro-business. kz/iskusstvo-prodavat/visualmerchandising.html - Интернет-журнал о бизнесе «Про бизнес». 7 законов визуальногомерчандайзинга.
5. Sulimov A.Yu. Introduction of a technique “Demand illusion” as mechanism of increase of competitiveness of shops of a network retail// Innovacii i investicii. 2014. № 4. S. 185.
6. Sulimov A.Yu. Technique “Demand illusion” as way of reduction of expenses of the enterprise of retail trade/ Sulimov A.Yu., Sosnovskij K.N. // Ekonomika, statistika i informatika. Vestneyk UMO. 2014. №1. S. 125.
7. Alexander Tulyakov. Golden rules of visual merchandising 2011. URL:http://vitrinistika.ru/visual-merchandising/zolotye-pravila-vizualnogo-merchandajzinga/
8. URL:http://pro-business.kz/ iskusstvo-prodavat/visual-merchandising.html. The Internet magazine about business “About business”. 7 laws of visual merchandising.
Review
For citations:
Sulimov A.Yu. PERFECT DEMAND ILLUSION. Statistics and Economics. 2015;(3):130-131. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2015-3-130-131