ПРИНЦИПЫ И МОДЕЛИ СЕГМЕНТАЦИИ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ НА РЫНКЕ БАНКОВСКИХ ПРОДУКТОВ И УСЛУГ
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2015-1-115-122
Аннотация
Об авторе
Андрей Викторович ЦарёвРоссия
Список литературы
1. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация анализ прогноз: Учебное пособие. 2-еизд. - М.: Инфра-М, 2014. - 392 с
2. Челенков А., Сонина Т. Маркетинг взаимоотношений: клиентоориентированные стратегии // Маркетинг. - 2012. - №2. - С. 34-47
3. Marous J. Demographics No Longer Effective For Financial Direct- Marketing. - http://thefinancialbrand. com/37270/demographics-no-longereffective-for-bank-direct-marketing
4. Dragoon А. (CIO) Нow to do customer segmentation right? - http://www.cio.com.au/article/179851/ how_do_customer_segmentation_ right/?pp=2
5. Belyaevsky I.K. Marketing research: information analysis predictions: Textbook. 2nd ed. - M.: Infra-M, 2014 - 392 s
6. Chelenkov A., Sonina T. Relationship marketing: customer-centric strategy // Marketing. - 2012. - № 2. - S. 34-47
7. Marous J. Demographics No Longer Effective For Financial Direct-Marketing. - http://thefinancialbrand.com/37270/demographicsno-longer-effective-for-bank-directmarketing
8. Dragoon A. (CIO) Now to do customer segmentation right? - Http:// www.cio.com.au/article/179851/ how_do_customer_segmentation_ right/?pp=2
Рецензия
Для цитирования:
Царёв А.В. ПРИНЦИПЫ И МОДЕЛИ СЕГМЕНТАЦИИ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ НА РЫНКЕ БАНКОВСКИХ ПРОДУКТОВ И УСЛУГ. Статистика и Экономика. 2015;(1):128-132. https://doi.org/10.21686/2500-3925-2015-1-115-122
For citation:
Tsarev A.V. PRINCIPLES AND MODELS OF CONSUMER SEGMENTATION IN THE BANKING PRODUCTS AND SERVICES MARKET. Statistics and Economics. 2015;(1):128-132. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2015-1-115-122