IMAGE AS THE MOST IMPORTANT ELEMENT OF MARKETING COMMUNICATIONS OF THE COMPANY
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-6-114-118
Abstract
About the Authors
Alexey V. MoskaevRussian Federation
Elena V. Komarova
Russian Federation
References
1. Вебер Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Twitter и другие инструменты продвижения. - М.:Манн, Иванов и Фербер, 2010. - 320с
2. Райс Э. Расцвет пиара и упадок рекламы: Как лучше всего представить фирму. - М.: ООО «Издательство АСТ», 2004. - 313с
3. Тихомиров В.П., Тихомирова Н.В., Данченок Л.А., Невоструев П.Ю., Ласковец С.В. и др., всего 10 человек. Маркетинг в социальных медиа. Интернет-маркетинговые коммуникации: учебное пособие / под ред. Л.А.Данченок. - СПб.: Питер, 2013. - 288 с.: ил
4. Москаев А.В. Меняем интернет-маркетинг на Интернет плюс маркетинг // Маркетинг и маркетинговые исследования. - 2013. - №5. - С. 384-389
5. http://www.semanticforce.net/ru/sources/ (дата обращения: 21.07.2014г.)
6. http://iqbuzz.ru/ (дата обращения: 21.07.2014)
7. http://wobot.ru/ (дата обращения: 21.07.2014)
8. http://youscan.ru/ (дата обращения: 21.07.2014)
9. Weber L. Effective Internet marketing. Social networks, blogs, Twitter and other tools of promotion. - M.: Mann, Ivanov, Ferber, 2010. - 320p
10. Ries A. The fall of advertising and the rise of PR. - M.: OOO “Izdatelstvo AST”, 2004. - 313p
11. Tichomirov V.P., Tichomirova N.V., Danchenok L.A., Nevostruev P.U., Laskovec S.V. and other. Social Media Marketing. Internet marketing communications. - SPb.: Piter, 2013. - 288p
12. Moskaev A.V. Change Internet marketing on Internet + marketing// Marketing and marketing researching. - 2013. - №5. - P. 384-389
13. http://www.semanticforce.net/ru/sources/ (access date: 21.07.2014г.)
14. http://iqbuzz.ru/ (access date: 21.07.2014)
15. http://wobot.ru/ (access date: 21.07.2014)
16. http://youscan.ru/ (access date: 21.07.2014)
Review
For citations:
Moskaev A.V., Komarova E.V. IMAGE AS THE MOST IMPORTANT ELEMENT OF MARKETING COMMUNICATIONS OF THE COMPANY. Statistics and Economics. 2014;(6):114-118. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-6-114-118