Preview

Statistics and Economics

Advanced search

MODELLING CONSUMER CHOICE IN THE MARKET SWITCHBOARD EQUIPMENT USING IBM SPSS STATISTICS

https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-6 (2)-442-445

Abstract

Modelling consumer choice in the marketswitch equipment will allow manufacturing enterprises to improve the efficiencyof design and marketing activities byreducing the financial and human losses associated with pre-treatment orders. Todevelop a model of consumer choice canbe used logistic regression.

About the Author

Sergey V. Mkhitaryan
MESI
Russian Federation


References

1. Мхитарян С.В. Отраслевой маркетинг. М.: Эксмо, 2006

2. Айвазян С.А., Мхитарян В.С. Теория вероятностей и прикладная статистика. М.: Юнити, 2001

3. Гасымова Г.М., Дейнекин Т.В., Зубин С.И., Казанцева С.Ю., КаптюхинР.В., КрасюкИ.Н., Середа О.В., Мхитарян С.В., Невоструев П.Ю., ПанюковаВ.В., ПоповаИ.М., Романов А.А., Тультаев Т.А., Тультаева И.В., Шкляр Т.В. Влияние инновационныхмаркетинговыхтехнологий на развитие коммерческой деятельностивРоссииизарубежом. Коллективная монография профессорско-преподавательского состава кафедры Маркетинга и коммерции Института Менеджмента МЭСИ - М.: МЭСИ, 2013

4. Mkhitaryan S.V. Field marketing. M.: Eksmo, 2006

5. Ayvazian S.A., Mkhitaryan V.S. Probability Theory and Applied Statistics. M.: Unity, 2001

6. Gasimova G.M., Deinekin T.V., Zubin S.I., Kazantseva S.Yu., Kaptyuhin R.V., Krasiuk I.N., Sereda O.V., Mkhitaryan S.V., Nevostruev P.Yu., Panyukova V.V., Popova I.M., Romanov A.A., Tultaev T.A., Tultaeva I.V., Shkliar T.V. Influence of innovative marketing technologies to the development of commercial activities in Russia and abroad. Collective monograph of the faculty of the Department of Marketing and Commerce Institute of Management MESI - M .: MESI, 2013


Review

For citations:


Mkhitaryan S.V. MODELLING CONSUMER CHOICE IN THE MARKET SWITCHBOARD EQUIPMENT USING IBM SPSS STATISTICS. Statistics and Economics. 2014;(6 (2)):442-445. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-6 (2)-442-445

Views: 513


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2500-3925 (Print)