MODELLING CONSUMER CHOICE IN THE MARKET SWITCHBOARD EQUIPMENT USING IBM SPSS STATISTICS
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-6 (2)-442-445
Abstract
References
1. Мхитарян С.В. Отраслевой маркетинг. М.: Эксмо, 2006
2. Айвазян С.А., Мхитарян В.С. Теория вероятностей и прикладная статистика. М.: Юнити, 2001
3. Гасымова Г.М., Дейнекин Т.В., Зубин С.И., Казанцева С.Ю., КаптюхинР.В., КрасюкИ.Н., Середа О.В., Мхитарян С.В., Невоструев П.Ю., ПанюковаВ.В., ПоповаИ.М., Романов А.А., Тультаев Т.А., Тультаева И.В., Шкляр Т.В. Влияние инновационныхмаркетинговыхтехнологий на развитие коммерческой деятельностивРоссииизарубежом. Коллективная монография профессорско-преподавательского состава кафедры Маркетинга и коммерции Института Менеджмента МЭСИ - М.: МЭСИ, 2013
4. Mkhitaryan S.V. Field marketing. M.: Eksmo, 2006
5. Ayvazian S.A., Mkhitaryan V.S. Probability Theory and Applied Statistics. M.: Unity, 2001
6. Gasimova G.M., Deinekin T.V., Zubin S.I., Kazantseva S.Yu., Kaptyuhin R.V., Krasiuk I.N., Sereda O.V., Mkhitaryan S.V., Nevostruev P.Yu., Panyukova V.V., Popova I.M., Romanov A.A., Tultaev T.A., Tultaeva I.V., Shkliar T.V. Influence of innovative marketing technologies to the development of commercial activities in Russia and abroad. Collective monograph of the faculty of the Department of Marketing and Commerce Institute of Management MESI - M .: MESI, 2013
Review
For citations:
Mkhitaryan S.V. MODELLING CONSUMER CHOICE IN THE MARKET SWITCHBOARD EQUIPMENT USING IBM SPSS STATISTICS. Statistics and Economics. 2014;(6 (2)):442-445. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-6 (2)-442-445