AREAS OF MARKETING ACTIVITIES AND ESPECIALLY OF COMMUNICATION POLICY ON THE MARKET FLOWER PRODUC-TION
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-4-30-34
Abstract
About the Author
Gyulnara M. GasymovaRussian Federation
References
1. Гасымова Г.М. Особенности применения инструментов маркетинга на российском рынке цветов // Вестник Поволжского государственного университета сервиса. Серия Экономика - № 2 (28)/ 2013, С. 72-76
2. Гуров Ф. Продвижение бизнеса в Интернет. Все о PR и рекламе в Сети. - М: Вершина, 2009
3. Крутов Д., Овсянников П. «Как удвоить продажи салона цветов». - М., 2012
4. Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга. Профессиональное издание, 12-е изд.: Пер с англ.- М.: ООО «И. Д. Вильямс», 2010
5. Мхитарян С.В. Отраслевой маркетинг. учеб. пособие: Москва, 2006. Сер. Высшее экономическое образование
6. Симонян Т.В., Кизилова Т.Г. Маркетинг и маркетинговые коммуникации. - Феникс Рост на Дону, 2011. - 224 с
7. Сайт выставочной компании «Грин Экспо» [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://www.flowers-expo.ru/flowers-expo/2011/v-cifrah.html
8. Gasymova G.M. The peculiarities of application of marketing tools on the Russian flower market // Vesnik Povoljskogo gosudarstvennogo univesiteta servisa. Seriya Ekonomika - № 2 (28)/ 2013, - p. 72-76
9. Gurov F. Promotion of your business in Internet. All about PR and advertising on the Web. - М: Vershina, 2009
10. Krutov D., Ovsyannikov P. How to double the sales of your flower shop.- М., 2012
11. Kotler F. Principles of Marketing. Professionalnoe izdanie, 12 izd. : per. S angl. - М.: LTD «I. D. Williams», 2010
12. Simonyan T.V., Kizilova T.G. Marketing and marketing communications. - Feniks Rostov na Donu, 2011
13. Mkhitaryan S.V. Industrial marketing.: M., 2006. Seriya Vishee ekonomicheskoe obrazovanie
14. http://www.flowers-expo.ru- website of company «Green Expo»
Review
For citations:
Gasymova G.M. AREAS OF MARKETING ACTIVITIES AND ESPECIALLY OF COMMUNICATION POLICY ON THE MARKET FLOWER PRODUC-TION. Statistics and Economics. 2014;(4):30-34. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-4-30-34