ANALYSIS OF NORMATIVE-LEGAL BASE OF REGULATION THE RUSSIAN ADVERTISING MARKET
https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-2-35-67
Abstract
About the Author
Ekaterina F. DevochkinaRussian Federation
References
1. Дворецкий В.Р. Комментарий к новому Закону о рекламе. М.: «Гросс-Медиа», 2006
2. Карманов М.В., Смелов П.А. Методологические вопросы мониторинга и прикладного анализа развития рекламного бизнеса. Монография. - М.: МЭСИ, 2010
3. Карманов М.В. Статистика и бизнесвсовременнойРоссии// Вопросыстатистики №11, 2012
4. Комарова С.Н. Институт рекламывсовременнойРоссии: соотношениеэкономическихикультурных функций. Ростов-на-Дону, 2008
5. Копытин Д.А. Монография: Правовоерегулированиерекламного рынка. М.: Волтерс Крувер, 2010
6. Федеральный закон № 209ФЗ «О развитии малого и среднего предпринимательства в Российской Федерации»
7. Федеральный закон от 22.06.2007 № 116-ФЗ
8. Федеральный закон «О рекламе» № 38-ФЗот 13 марта 2006 года
9. Dvoretskiy V.R. Comment to the new advertising law. M.: “Gross-Media”, 2006
10. Karmanov M.V., Smelov P.A. Methodological questions of monitoring and application study of the development of advertising business. Monograph. - M.: MESI, 2010
11. Karmanov M.V. Statistics and business in modern Russia // Questions of statistics №11, 2012
12. Komarova S.N. Advertising institute in modern Russia: correlation of economic and cultural functions. Rostov-na-Donu, 2008
13. Kopitin D.A. Monograph: Legal regulation of advertising market. M.: Volters Kruver, 2010
14. Federal law №209-FZ “About development of small and medium business in Russian Federation”
15. Federal law №116-FZ from 22.06.2007
16. Federal law №38-FZ “About advertisement” from 13.03.2006
Review
For citations:
Devochkina E.F. ANALYSIS OF NORMATIVE-LEGAL BASE OF REGULATION THE RUSSIAN ADVERTISING MARKET. Statistics and Economics. 2014;(2):35-67. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2014-2-35-67