Preview

Statistics and Economics

Advanced search

ISSUES OF STATISTICAL ESTIMATION OF BANK’S ADVERTISING ACTIVITY

https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-6-157-160

About the Authors

Elena A. Egorova
Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics (MESI)
Russian Federation


Andrey A. Romanov
Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics (MESI)
Russian Federation


References

1. Федеральная служба государственной статистики. /Центральная база статистических данных. URL: http://www.gks.ru/.

2. Алавердов А.Р. Стратегический менеджмент в коммерческом банке. - М.: Аркет ДС, 2007.

3. Банковский менеджмент. Под ред. О.И.Лаврушина. - М.: КНОРУС, 2008.

4. Максютов А.А. Банковский менеджмент. - М.: Альфа-Пресс, 2007.

5. Романов А.А. Методология экономико-статистического исследования рекламной деятельности. Диссертация на соискание ученой степени доктора экономических наук. - М., 2007.

6. Сокольская А.Д. Экономико-статистический анализ рекламной деятельности в Российской Федерации. Диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук. - М., 2007.

7. Federal State Statistics Service. /Central statistical database. URL: http://www.gks.ru/.

8. Alaverdov A.R. Strategic management in commercial bank. M.: Arket DS, 2007.

9. Banking management. Pod red. O.I.Lavrushina. - M.: KNORUS, 2008.

10. Maksyutov A.A. Banking management. M.: Alfa-Press, 2007.

11. Romanov A.A. Methodology of economic-statistical research of marketing. Dissertaciya na soiskanie uchenoj stepeni doktora ekonomicheskih nauk. - M., 2007.

12. Sokolskaya A.D. Economic-statistical analysis of marketing in the Russian Federation. Dissertaciya na soiskanie uchenoj stepeni kandidata ekonomicheskih nauk. - M., 2007.


Review

For citations:


Egorova E.A., Romanov A.A. ISSUES OF STATISTICAL ESTIMATION OF BANK’S ADVERTISING ACTIVITY. Statistics and Economics. 2013;(6):157-160. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/2500-3925-2013-6-157-160

Views: 468


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2500-3925 (Print)